det börjar vankas...

juletider!
mina julkänslor har infunnit sig sedan någon vecka, underbart :)
Jag älskar Jul!

Är på winternet på praktik nu i två veckor. Återstår nu åtta dagar.
Fruktansvärt, måste jag säga! Så sjuuukt dåligt att jag inte vet vad jag ska ta mig till!
Detta är ju trots allt det jag verkligen vill jobba med...
Fystester, balanstester, träning i alla åldrar och idrottsnivåer. Elitidrottare besöker stället var och varannan dag (I like what I see) och sjukgymnasterna Kan Sin Grej! läbbigt, kommer aldrig att nöja mig med mindre. Borde aldrig besökt stället... Nu är det förstört för all evighet.

Lördag - Julkonstert, vilket innebär att man ska låtsas att man kan sjunga (igen). Lite nervös faktiskt!

Julklappsönskning:
2. Ge mig ett jobb på Winternet (och jag gifter mig med dig)

På återseende mina kamrater!

Kommentarer
Postat av: mija

vadlå låtsas. töönt mattan., du kan sjunga. o massa bra för den delen ! Ska jag ta över ist för du på julkonserten då ska gosse folket så höra någon som inte kan sjunga :D

2008-12-09 @ 22:46:52
Postat av: Empo

mouhah, Thilla, du o ja ska bröla tillsammans.. thats it and we are gonna have some fun ey ;)

Pöss

2008-12-12 @ 19:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0