Ice Ice baby...

80-talet, vart tog du vägen?

Självklart vart det fest, som så många andra helger i rad nu. Tungt, men ack så roligt!
Planen var att det skulle bli en lugn fest; jag, Martina och en flaska rött vin samt en vända på stuk för att visa henne min värld. Så blev det inte...

På torsdagen förklarade jag för Catarina, en klasskompis, att Martina just hade flyttat hem och att hon skulle komma och festa med mig. Jag var inte sen med att poängtera hur otroligt roligt vi skulle ha det, utan att ens ha en tanke på att bjuda med henne. Dagen flöt förbi och när jag senare pratar med Catarina på MSN så frågade jag henne... Fick ett rätt tveksam svar, men eftersom det blir en lugn fest så, varför inte...?
  Catarina bjöd med Emma... och sen Sofie.... och sen Susanne. Självklart kom Frida och Sixten... och Christoffer.. och Tim... och Olle. Lite senare kom även Lisa och hennes kille! 13 personer i min lägenhet på 25 kvadrat... mysigt!

Den där flaskan med rött vin slank ner rätt snabbt, i min och Martinas törstiga halsar, och ner for även en till flaska vin... och tre smirnoff Ice var. På krogen var vi inte sena med att beställa shottar heller. Lugn fest...?


        

Susanne, Catarina, Emma, Sofie, Tim, Olle, Martina och jag...

På onsdag är det tenta, så det är bäst att börja plugga!



På återseende mina kamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0