It's not my Time!

Åhh! vad glad jag är att jag klarade examenspatienten. Frida har den idag, Sixten den 16 och andra har jag ingen aning om :)

Startat efter nyår med mer akupunktur och smärta. Mina fötter är ingenting att leka med, jävla vad jag skrikit trots att vi använt ansiktnålar. Så satans grinig :( Så snart tentar vi bort den, lämnat in flera rapporter (som skrivits under jul-nyår) och så startar vi en ny termin. Termin 6, den sista, den slutliga! fuck, fuck, fuck...

        



Alla bilder kan ju inte vara fina? ;) PARTY!

Julen sprang snabbt förbi! Hann som inte riktigt med i svängarna. Men vet att det var en bra jul. Tillbringade en jättahärligt afton hos pappa och Tina och sen en lika fin (men kortare) jul med mamma under juldagen.
Nyåret var också trevligt! Niklas kom till Övertorneå på besök, vilket var väldigt uppskattat.

Så är vi här... År 2009, minns ännu millenieskiftet på isen, på finska gränsen, som var häftig och firades med rejäla fyrverkerier och isskulpturer. He! det var ett tag sen, sisådär... 9 år sedan? ;)
... vinterbleka, otränade, feta (pga julmaten) och ivriga inför ett nytt spännande år - som mest troligt innebär en flytt söderut för fröken Andersson. Vad kommer egentligen att ske? Med vem? Och vart? Wow... system overload ;D

Äsch... Nu tvätt och sen till stiL och påbörja "beach 2009 - kroppen" (yeah, right!!!!)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Maddie

FAN vad ni är snygga min snyggingar :)

Jag blir alldeles stolt i lillhjärtat ;)

Häromnatten drömde jag om Anto, lillAnto som antagligen inte är så lite längre :)

Jag frågade honom om jag fortfarande var hans favortitjej och han sa ja, jag är nöjd ;D Även fast det bara var i drömmen, haha :)

Puss och kram, hela dan

2009-01-09 @ 09:21:04
URL: http://maggiehannu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0