Show me a smile...

He! endast en lite del av mitt förra inlägg sparades och publicerades...
Kelly, därför stod det som det gjorde, stod inte vad det inte stod.. You know what I mean! :)

Vad jag ville ha sagt var att Linda hade just tagit Examen, hon är nu sjukgymnast och snart även legitimerad. Jag är där om fyra månader. Om fyra månader är jag kanske en ny-utexaminerad sjukgymnast!!! Världen är sjuk plats att vistas på :)
Att människor man känner flyttar och går vidare med egna liv, kryper allt närmare. I vissa fall är det redan här, precis framför näsan på mig. Gymmet är inte alls lika kul att kliva in på längre! Ingen som man kan skoja med lite extra sådära eller någon som alltid skrattar och får mig att skratta så man nästan viker sig *V*! Kommer att sakna det...  Att man inte vet vad man har förränn det är borta blir mer och mer verkligt! Vem fan var så dum som kom på att göra så?

jag tjatar om slutet så mycket så jag nästan glömmer det jag faktiskt har här och nu. Har ju fortfarande mina klasskompisar kvar, martina och min familj. Se, jag vet visst vad jag har... delvis!

Snart vidare och plugga.. har 22 artiklar att läsa till ett seminarium framöver. Kul, när man kommit fram till artikel nummer tio minns man inte de två första. Imorgon är det opponering på mitt och Sixtens PM (inför C-uppsatsen), lär ju bli en het diskussion... och det lär inte vara jag som diskuterar, hör å häpna!

Som sagt, biblioteket väntar på mig... nästan så man hör den ropa på mig :)

På återseende mina kamrater!


Kommentarer
Postat av: kel

fan va du är smart mattan, jag avundas dig att du snart kan starta ditt liv, och jag sitter fast på samma ställe.. men det löser väl sig för mig me nån dag, tiden får visa ;) :p

2009-01-20 @ 12:44:50
Postat av: Maggie

Faan vad du är duktig TiaPia :)

2009-01-21 @ 08:41:22
Postat av: Pappa Kjell

Känns hårt att läsa att du ska flytta...vill ju ha mina barn så nära som möjligt men tyvärr är väl verkligheten den att alla sprids "med vinden". Hoppas det går bra på seminariet. Minns när jag ifrågasatte mina klasskompisar...du skulle inte vilja ha mig med där, var så säker.

2009-01-25 @ 09:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0