September all over...

again...

Nu har september kommit och gått. Skolan har satt igång och redan har rapporten lämnats in och artiklar granskats.
Nästa veckan börjar vi med akupunktur, blandade känslor för det faktiskt. Nervös... hallå, folk som jag vet inte kan, ska sticka nålar i mig och för att jag själv ska sticka nålar i mina vänner trots att jag inte kan. Men även exalterad! Fan vad kul det ska bli! ;)

 

Mycket har förändrats, mycket till det bättre...
Har träffat många intressanta människor, men många passerar bara och glöms bort. Men vissa fastnar man för, trots att man inte känner sig redo för att verkligen träffa någon. Varför ska såna personer dyka upp när man är som mest förvirrad? Rädd och Osäker?
_______________________________________________________________

Body pump, har nog hunnit köra en hel del fler pass än vad jag förväntat mig inom loppet av en månad. Har haft sån värk i kroppen... stoltheten låter mig inte att ta bort vikter så man får pinas... med ett leende på läpparna.
  Huvudsaken är att det roligt iallafall? :)

Saknar allt och alla... vill inte tillbaka till Övertorneå, men jag vill till hsuet ibland.

hehu, vilket deppigt inlägg :P
återkommer snart igen med ett, förhoppningsvis, roligare inlägg ;)

På återseende mina kamrater!

Kommentarer
Postat av: mija

MEN DAX vare o skriva ett inlägg :) o klart du skanar ötå. helgatti snart kommer jag upp igen, hopaps jag :P

2008-09-21 @ 12:03:53
Postat av: Madso

Vilka snajsiga bilder =)

2008-09-25 @ 23:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0