Vaddåå?

haha! "vaddå?", helgens skönaste uttryck? lett...

Fredag - På unik med största delen av klassen, käkade after school och drack lite rödvin. Sedan bar det av till Stuk (studenternas hangout) där det var trubadur. Älskar man inte studentlivet nu, kommer man aldrig att göra det!

Lördag - Simon och ErikA kom till Luleå för att festa... måste jag säga mer? Började med en förfest i lilläggan med ölspel (jag drack cola och jag lovar... har aldrig varit så dålig förut i hela mitt liv! :) När jag kommer hem på natten så ligger Erik och Simon i sängen, Erik mer eller mindre utslagen och Simon med ett brett leende. Men det sitter även en helt, för mitt öga, okänd kille brevid sängen. Visade sig att han hjälpt hem stackars Erik från krogen... :)
   Inte fick man sova i första taget. Telefonen ringde var tionde minut och Erik och Simon var inte dom skötsammaste killarna. Simon försökte gladeligen förklara att jag inte behövde sova med kläderna på i min egen säng, för det tänkte han sannerligen inte göra... !!! Plötsligt vaknar jag av att någon försöker skeda med mig. Jag lyfter snällt bort handen och får först en suck till svar. Inte många minuter efteråt dyker samma hand upp, vilket jag lite mer bestämt lyfter bort. Denna gång fick jag svaret; " Vaddå?"

Söndag - Har inte skrattat så mycket i hela mitt liv, kändes det som då! Waldorf med bröderna bakis och Emilia. Emilia bestämmer sig för att snylta lite extra på el och laddar telefonen i resturangen. Tillbaka hem för att fortsätta sova med fulla magar. Trodde jag... sällan man fått träna magmusklerna på ett roligare sätt! :) "I Wanna Know What låååve iiiis"

Tack för en underbar Helg allihop


På återseende mina kamrater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0