Jag älskar Sprit...

..handsprit och ytdesinfektion, got to love it :)
Jag och syster var på en shoppingrunda just efter att "låningen" kommit och snabbt svängde vi in på apoteket. Städar man exempelvis diskbänken med lite ytdesinfektion känns det mycket bättre. Smörja in händer i handsprit... mhh.. rent!
Jäkligt fin känsla!

Mera?
Mindre än två veckor kvar till examenspatienten - Detta vill bli min död...!

Asgrym fest med Marro på fredag förra veckan!

Vart och jobbade i gymet på StL igår. Då visade sig att jag har näst mest besök på StiL förra månaden. Det registreras en gång per dag, så drar man hundra på en dag så räknas bara den första ändå. Då slog det mig att jag kanske borde börja vila någon dag? Inte bara från träning men även från arbete...
... eller Nej, då tappar jag ju mitt snitt!
Otänkbart! :P

Skämt åt sidan...

Praktiken går annars bra och allt bättre.
Men fortsätter att sakna Övertorneå.. Nu mer än två månader jag besökte byn..

Psst... lite söt läkarstudent här på Bergnäset denna vecka.. fniss*

På återseende mina kamrater!


Kommentarer
Postat av: Kjell Andersson

Hej TiaPia...Inte flörta med läkarstudenter

2008-11-19 @ 18:09:37
Postat av: Empo

Mattan! varje gång jag kommer in på din sida och läser "små stunder, starka minnen" och du har den där bilden med stenar och vatten.. så tänker jag på pripps blå reklamen, fråga mig inte varför med så är de iaf :) HEH!-OAO

2008-11-19 @ 21:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0