Unik...

Mysigt kafé vi har fått till vårat hus ;)
Subway har också öppnat,
mindre mysigt dock..
goda mackor ;)

Sitter på praktiken och smygskriver. Fick nämligen fetchocken just...
Läraren som ska agera examinator under min examenspatient är typ den lärare som gett mig ett helvette när det kommer till praktiska tentor. Ett bra exempel kan vara min senaste tentamen med henne.
Jag sitter och tjatar om hur viktigt det är med att Lära in övningar...
patienten måste lära in, det är viktigt att hon lär sig att..., det är avgörande att hon lär sig att...
Lär,lär,lär,lär....
Det som då fattades i min redovisning, enligt denne, var ordet Inlärning...
Girl, you take my breath away..
Lust att döda? svar: JA!
Hade hon inte get mig godkänt hade jag skickat annat än ett vänligt brev på posten (lätt att vara tuff med facit i hand ;)

Party med Marro idag.. ;)
got to love it!


Kommentarer
Postat av: johanna

skit i läraren matilda! du kan din sak och det kommer säkert gå alldeles utmärkt för dig! :) sjukt festligt att du snart är KLAR med skolan och FÄRDIG sjukgymnast! ;)

2008-11-15 @ 21:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0