Valentines Day...

Satt och funderade på just namnet; "Alla hjärtans dag". I Sverige är det ganska självklart att man ska umgås med sin käraste, mysa och yada yada... I Finland heter dagen däremot: "Ystävänpäivä", vänskapen dag! Hur fint låter inte det? Naaaw! :)
   Gick vidare med mina funderingar och kom på att det är min första Alla härtans dag som singel sedan jag var 13 år gammal. I've been buisy, om man säger så :)

Har kört tre pump denna vecka, varav två dagar i rad, plus dagens som börjar på en timma och 15 minuter. Har även hunnit med Emilias Body Step och sen har jag aerobic styrka på söndag. "Get a life!" Börjar kännas som att det enda jag gör är att jobba och plugga! Kul studentliv? Iofs har blir det ju en hel fest också, hade kunnat vara mer!

Naee, nu ska jag inte sitta och här och ödsla mer tid. Ladda inför mitt sista pump-pass denna vecka, gött!


På återseende mina kamrater!


Kommentarer
Postat av: mija

en fråga ; kan du byta text stil på texten? asså du fattar va jemanr :P

ditt typsnitt här på bloggen är jätte jobbigt o läsa :S sorry.



Btw, var hos luddes syster ihelgen o både hon o hennes man är sjukgymnaster :) tänkte på dig då. fatta att du är de snart :) weeööö

2009-02-19 @ 14:57:02
Postat av: Pappa

Kom ihåg att vila åxå, min lilla dotra! Typiskt finskt att vara lite mer allmännare, inte våga säga något om hjärta och smärta...den finska kylan, du vet...L

2009-02-26 @ 19:19:49
URL: http://kjell.christinamariaandersson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0