You are the one and only!

Helgen kom och passerade minst lika snabbt! kusligt snabbt....

Fredag; faktum är att jag inte riktigt har koll på vad som hände under fredagen.. Tror det blev film :)

Lördag; Lunch på Thai Thai där Jag, Catarina, Emma och Susann satt och småfnissade som vanligt. Även Sixten kom med på ett hörn då humörn sjönk några snäpp till :) Mitt under ett ganska allvarligt snack kom jag på vad Pelle en gång sagt till mig (för ca hundra år sedan): "jag säger det nu, att jag älskar dig och ändrades det så säger jag till!" Lite småroligt, sikken romantiker han var! :P

   Sen lite småshopping och sen Fest! Att festa med Tim är bland det roligaste man faktiskt kan göra... Icke att förglömma Catta, som försvann helt plötsligt även denna lördag. Dansade en hel del, deep talk med Tim är heller aldrig fel, fick sitta och mysa i ett hörn för att sedan återvända till dansgolvet! underbart...

Pojkarna från Övertorneå var här även denna helg, men betyget var dock; Flopp! Dom kom inte in på Stuk, vilket dom laddad för... men en del skratt fick man ur sig till slut :)


En gammal goding, stämningshöjare! ;)
Minttu + Mjölkchoklad, its my favourite!

Söndag; myste framför Finland-Sverige... dock en fet besvikelse. En liten  tröst i det hela var att Finland faktiskt var bättre, helt klart orättvist resultat!

Måndag; Plugg, plugg och mer plugg, sedan jobb på Stil från 17-21. Måste försöka hinna träna lite innan det... :(

På återseende mina kamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0